Pil Chi Kit Teck Aun Halal Ke Forex

Ye, pada 1 Jan 2012, aku cirit birit. Was für ein toller Start in ein neues Jahr. Seufz ich hatte schlaflose Nacht letzte Nacht. Dua kali bangun pegi Toilette. Pagi ni Pun Dah Tak Tahu Berapa Kali ulang alik ke WC. Perut memulas-mulas. Sampai tahap memulas tapi takde hasil. Memulas saje-saje. Baby pun sich selesa rasanya. Perut memulas, dia Wortspiel bergerak. Aduii lagi sakit perut aku. Kesian Sayang Mama .. Aku Rasa Aku Tersalah Makan Kot. Semalam Pegi Kedai Mamak, Makan Roti Kanaan Dengan Kari Kambing. Dan juga sepinggan megi goreng tambah telur mata. Minum pulak segelas der tarik. Aku makan banyak weh. Kaz kaw Nachricht an den Vermieter Das ist sehr abnormal. Sebab aku kan gelap, kalo Hubby bleh Nampak muka aku bertukar jadi merah maknanye memang merah sangatla tu hehehe. Hubby Wortspiel cirit birit jugak sebenarnya. Tapi nicht fair. Dia memerut sekali terus in Ordnung. Sekarang dah keluar pegi pekan Tuaran dengan gembiranya. Tinggalla aku kat rumah. Tak berani nak keluar jugak sebab nehmen tetiba perut sakit, nak pegi toilet kat mana. Wuwuwu. Aku sekarang suka guna Toilette duduk je. WC cangkung memang aku dah tak pandang, cewaahhh poyo Semenjak perut dah besar, tak Selesa sangat nak Guna Toilette cangkung. Senak perut Erm kalo öffentliche Toilette ni, besenya WC cangkung la kan. Kalau yang duduk Wortspiel, urghhh tak sanggupla aku. Membayangkannya Wortspiel dah nak buat aku termuntah ni. Ingat lagi satu hari tu, jalan-jalan kat Kota Kinabalu. Tetiba nak terkencing. TripAdvisor bietet unvoreingenommene Bewertungen, Artikel, Empfehlungen und Meinungen zum Terus masuk Hotel Le Meridien. Guna WC kat situ. Nanti kalo orang tanya Bleistiftduduk Le Meridien tak Bolehla aku jawab, penah. Duduk kat jamban duduk dia. Syok hahahaha. Affen aku mengarut nih. Hubby cakap nak belikan Pil-Chi-Kit Teck Aun. Tapi aku tak bagi. Tak beranila nak makan ubat tu. Kräuter kan. Takut baby panas pulak. Nak sapu-sapu minyak angin kat perut lagila tak bleh kan So hubby suruh aku minum die pahit lagi kelat. Perghh minum seteguk Wortspiel mampu. Padahal aku sendeniri yang buat tu. Tapi aku minum jugakla sikit tadi. Dengan harapan semoga berkuranganla rasa sakit. Aku kena minum Luft masak banyak-banyak jugak sebab takut dehydriert. Kesan minum Luft dengan banyak tak teruk. Kencing setiap 3 minit je kot. Ini lazimnya, jangkitan virale atau keracunan makanan Yang biasa tidak Akan menjejaskan undeinem dan janin. Adalah disarankan Agar undeinem minum Luft Yang banyak bagi mengelakkan dehidrasi dan segeralah mendapatkan rawatan doktor untuk mengenal Pasti punca jangkitan tersebut. Ketahuilah bahawa jika cirit-birit yang unda alami itu amat teruk dan disertai dengan muntah-muntah ini adalah petunjuk bahawa jangkitan yang lebig serius akan berlaku seperti keracunan salmonella atau listeriose. Untuk penommahuan umum jangkitan ini lebih kerap berlaku di negara barat. Dilaporkan ia boleh menyebabkan kelahiran pra matang. Bagi mengelakkan ibu-ibu Yang Sedang hamil mengalami masalah seperti ini undeinem perlulah mengelakkan Diri Dari memakan atau memasak telur mentah atau separuh Masak. Bukan itu sahaja Malahan dengan Daging Ayam mentah atau separuh Masak serta susu Yang tidak dipastur juga Perlu dielakkan. Harap-Harap apa yang aku sedang alami ni hanyalah Lebensmittelvergiftung biasa-biasa yang tak mendatangkan mudarat. Rasanya ramai yang pernah menggunakan pil chi kit teck aun, atau setidak-tidaknya pernah melihat pil tersebut. Ich bin amin sinonim dengan cirit-birit, walaupun ia juga digunakan untuk penyakit atau masalah kesihatan yang lain, termasuklah senak perut, muntah-muntah dan mabuk kenderaan. Walaupun begitu, pil ini didakwa amat von merbahaya dan mengancam kesihatan. Hahaha jika pakar pembunuh iblis, syaitan dan jin bunian ini mendakwa pil chi satz teck aun ada mengandungi bahan-bahan terlarang atau haram, saya masih boleh menerimanya. Tapi dakwaan kononnya pir cirit birit tersebut mengandungi jisim makhluk halus, ia amat lawak dan sangat tak cerdik. Lainlah kalau makhluk halus yg dimaksudkan es ist adalah nyamuk dan semut. Memanglah kedua-duanya adalah makhluk yang halus. Agak-agaknya pil tersebut mengandungi 20 jisim syaitan, 20 jisim iblis, 20 jisim jin, 20 jisim bunian dan 20 jisim toyol. Pernah tak kalisch tengok dan makan pil Kräuter Cina seperti dalam gambar tu. Sejak di musim raya beberapa hari ni, perut bunda selalu meragam. Agaknya sebab bunda makan makam-macam tak tentu masa, manis, pedas, lemak als makanan berangin bercampur baur. Sejak raya ketiga. Bunda asyik berulang alik kebilik termenung. Nak kata serius sangat Wortspiel jugak. Tetapi memang tak senang duduk lah. Nak berjalan jauh-jauh Wortspiel rasa tak selesa. Kadang-Kadang Angin Naik Kepala Dan Satu Badan. Dah puas minum Luft teh pekat, dah makan panadol, dah minum Luftgaram. Pun tak jalan juga. Letzte-Letzte bunda suruh anak belikan Kräuter-cina Pil Chi Kit Teck Aun. Banyak kedai tak buka lagi. Yang ada pun kat sieben elf berhampiran rumah bunda yang satu-satu dibuka 24 jam. Selain dari farmasi als Watson .. Katze pasar raya. Alhamdulillah. Legaaa, tak sampai 2 stau Kepala Wortspiel ringan sikit. Besaknya sebelum kami balik beraya kat Sungkai, bunda suruh anak bunda beli lagi lima kotak untuk Ersatz. Alaah ..RM1.50 je sekotak .. Dewasa makan 1 Beutel sekali gus. Ubatnya bulat kecil-kecil jer..rasa pflanzliche, berangin lebih kurang macam gula hacks. Tapi kalau sakit perut yang serius tu ken terus jumpa doktor jugak. Tiba-tiba bunda teringat zaman bunda kerja kilang kat Kemunting, Taiping masa lepas sekolah dulu. Kalau ada yang sakit perut, führer akan beri pil Chi Kit Teck Aun ni, lepas tu berehat kat bilik rehat. Lama betul bunda tak makan als tak jumpa pflanzliche ni, ingatkan dah tak ujud lagi dah. Rupanya masih ada lagiii.


Comments

Popular posts from this blog

Forex Rates South African Rand

Fap Turbo Peace Army Forex

Forex Picks